Uppdatering: "Skola"

Wow, här tog jag en lång bloggpaus... 
Dagarna har bara flygigt förbi. Men jag kan börja med att berätta att jag började på ekonomiprogrammet på Jensen i Lund i tisdags! Blev så himla glad i måndags när jag fick samtalet från ungdomsförvaltningen! Så idag gick jag där för tredje dagen. Det känns helt okej. Det skönaste av allt är att jag slipper den långa pendlingen från och till Malmö!!! Sedan tycker jag Jensen har ett jättesmart schema också. Man har två olika scheman för jämna och ojämna veckor. Så varannan vecka börjar jag vid åtta och då är det meningen att man ska sluta tidigt. Men jag gör bara de på tisdagar och fredagar, de andra dagarna slutar jag vid tre/fyra tiden eftersom vi har långa hålor tills de sista lektionerna. Sen den andra veckan börjar vi sent, förutom på måndagar. Då börjar vi vid åtta och har nästa lektion vid två! Dryg håla! Men den får man väl använda effektivt och plugga på! Sen de andra dagarna börjar vi vid tolv-ett och slutar vid fyra-fem! Så skönt! Men man måste ta mycket ansvar och kunna plugga självständigt! Men jag kommer säkerligen trivas bra på Jensen! Lärarna verkar vara riktigt engagerade!

  


Kommentarer
Postat av: linda

sv: Åh tack så hemskt mycket! :D Vad glad jag blir :D Hoppas att du får en härlig fredag :)

2013-09-13 @ 08:49:32
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Postat av: alice

hoppas du får ha Linda (ung,glasögon,brukar ha färgglada strumpbyxor) helt klart den bästa läraren på Jensen,ibland ångrar jag att jag byta skola bara för hon var så bra och omtänksam! :)

Svar: Tyvärr så fick jag inte henne, men jag har ändå bytt skola igen :(
Emma Johansson

2013-09-18 @ 20:16:35
URL: http://ialicekamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0