Huvudrollerna i "50 shades of Grey"

    Jag blev helt till mig i morse när jag läste rubriken ”De gör huvudrollerna i ”50 shades of Grey” i metro. Så länge jag har väntat på att få reda på detta! Det har spekulerats så länge runt om på internet om vem som troligen kommer få spela huvudrollerna, det finns fullt med fejk-bilder på skådespelare som folk tror det kommer vara. Men nu är det helt säkert att det är Charlie Hunnman som kommer spela Christian Grey och Dakota Johnson som kommer spela rollen som Anastasia Stelle. Det var nämligen författaren EL James som avslöjade det på twitter härom veckan.

Man har ju alltid haft sina egna bilder i huvudet av hur karaktärerna i boken ser ut, speciellt Christian Grey. ;) Charlie Hunnman stämmer inte in så bra på det bild jag har av Christian Grey, så blev en liten besvikelse. Men vad skulle jag förväntat mig? Att den Christian Grey jag känner till i min fantasi skulle fått huvudrollen? Nä, bara i mitt huvud förstås. Men ska bli kul att se hur han kommer infinna sig i rollen, eftersom det känns som en relativt svår roll att spela. Så det ska bli kul att se nästa år!

! 
 
 



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0