I´m back

Mitt liv har varit ganska upp och ner på senaste tiden, men inte på en ett speciellt dåligt sätt. Jag vet egentligen inte vad jag håller på med, jag försöker antagligen hitta den rätta vägen här i livet. Fast någon rätt väg vet jag inte om det finns. Men iallafall så har jag blandannat bytt skola ännu en gång, visste inte ens själv att jag skulle ha så svårt att välja ett program. Om jag dessutom ska vara riktigt ärlig här, så vet jag inte ens om jag gjorde ett rätt val denna gången iheller. Att detta skulle vara så svårt, det visste jag inte heller det. Men glad är jag, att min familj alltid stöttar mig igenom alla mina beslut. Jag kunde inte önskat mig bättre föräldrar, allt de gjort/gör för mig. Utan dem skulle jag inte stått där jag står idag. De är dem bästa, inget slår dem.  
Jag har inga bilder på denna dator, så tog ett gamalt foto på mig och Tess från jägerstiderna som hon hittade innan idag på fb... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0