Veckan

Just nu sitter jag och har en håla, så tyckte det passade perfekt med ett litet blogg inlägg. Snart har jag gått en vecka här på –Nya Malmö Latin och det känns faktiskt helt okej. Hänger med några trevliga tjejer! Men veckan har varit allmänt seg, det har bestått av tidiga morgnar som tillfört trötthet, huvudvärk och ångest. Jag skulle nog förberett mig innan på att vända dygnet lite bättre. Men idag är det fredag! Och vem älskar inte fredagar? Så ikväll blir det Malmöfestivalen med fina vänner, Mac Miller ska uppträda, och är faktiskt lite taggad!
+ Jag hade tänkt att uppdatera bloggen dagligen nu! Fått min skoldator så kommer bli mycket enklare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0