Välkommen till första inlägget

 
 

Efter en tanke av inspiration och lite snabb redigering i bloggdesignen måste detta vara den femtioelfte gången jag försöker dra med mig själv in i bloggvärlden. Eftersom jag aldrig klarat av det innan är frågan om jag gör det nu? Kommer jag för första gången klara av att hålla en blogg vid liv? Eller kommer jag lämna den med några mindre intresseveckande rader av rent babbel, liksom mina tidigare livlösa bloggar? Enda vägen till att lyckas är väl om jag hoppar på mitt eget lilla tåg som går till min egna lilla värld, där mina tankar möter verklighet och blir till rader? Och den enda personen som kan åstadkomma detta är väl ingen annan än jag. Ingen annan kommer väl göra det till mig? Även om det skulle funnits det så har jag ju inte tagit mig tiden att skaffa en blogg för att jag ska tycka det är jobbigt att skrapa fram några rader med text, utan därför att jag äntligen känner att jag har rätt boost av inspiration och vilja att starta en blogg.

Önska mig lycka till XO Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0