Mitt liv...

Bloggningen går inte något vidare framåt, i alla fall inte i den takt jag hade tänkt mig. Hade planerat att göra något inlägg om dagen, men det har skitit sig rejält. När man måste gå upp vid 5 varje morgon, sedan kommer hem vid 5 halv 6 varje kväll, och sedan dessutom måste gå och lägga sig vid 9-10 tiden för att orka gå upp så tidigt, försvinner all tänkbar tid! Precis all! Och på köpet är jag trött och känner mig som en döende zombie, känns som hjärnan bara segar ihop på mig! Jag kom dessutom precis på att jag gått två hela veckor i skolan! Två heeela veckor!? Var tog de två veckorna vägen? Jag måste ha levt i zombietrans och sovit igenom mig halvdöende dessa veckor… För jag kommer ärligt talat inte ihåg dem…

Har börjat fundera starkt på att byta skola till Berga eller någon annan mer närliggande skola… Sedan har ännu ett problem dykt upp, ”-Ska jag verkligen gå den humanistiska linjen?”. Åh jag är så osäker på vad jag vill bli när jag blir äldre. Och jag ändrar åsikter lika ofta som jag ändrar underkläder, varje dag… I ena sekunden ”-Jaaaa, jag är humanist, ”woop woop”, sedan i andra sekunden ”- Nä, I wanna be a business woman, ekonomi är något för mig” .Mitt grubblande om saker och ting är nog mitt största problem, jag vänder skallen ut och in på mig själv varje dag. Det måste vara min sämsta egenskap, jag är så kluven på exakt allt. Men just nu är jag rätt inne på att ändra linje till ekonomi, men den åsikten hade jag inte igår…”-VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED?”

Förlåt för detta lite halvt lipande inlägget, lovar att ni ska få se mer positiva inlägg i framtiden. För jag är en väldigt positiv person! Men det är väl dessa två zombietrans veckor som haffat åt sig all min energi…

 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0