Iphone 5

I föregår åkte jag och pappa in och fixade Iphone 5, en till mig och en till honom. Egentligen skulle vi bara fixat en till mig, men är man en duktig retoriker som försäljaren nu visade sig vara verkar allt låta övertygande. Min mamma tipsade mig om en bok för några veckor sedan, "Snacka snyggt", som handlar om retorik. En riktigt intressant bok! Så det var kul att studera hur försäljaren använde sig av olika retoriks metoder, eftersom jag läser om det. Men äntligen!!!! Enda sen min 4s gick sönder för några veckor sedan har jag fått haft en experia, kommer ni ihåg den jättelilla modellen som var så populär för några år sedan? Det är inte riktigt samma sak som att ha en Iphone! Så har saknat närvaron av en Iphone! Men tycker ändå det har varit skönt, jag hatar att alla tror man är tillgänglig dygnet runt bara för man har en "smartphone" eller vad man ska säga, ni förstår nog var jag menar! 

 
Älskar mitt nya skal! Tycker det är så fint! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0